اینه بیشعوررررررررررررر

اینه بیشعوررررررررررررر

بعضی وقتا یه آهنگ شاد میذارم میرم دم آینه یه قر کمر ریز مجلسی میام بعدش تو آینه به خودم نگاه میکنم می بینم وااای چقد خوشگلم من....
یهووو جو میگیره کلی ژست میگیرم با گوشی از زوایای مختلف از خودم کلی عکس می گیرم ....
بعدشم میرم رو مبل عکسامو نگاه کنم...
خب اولی رو شبیه "آرنج بزغاله" افتادم
دومی رو شبیه "زیر بغل مار"افتادم
سومی رو شبیه "آفتابه توالت"افتادم
چهارمی رو شبیه"نیم رخ چنگال" افتادم(تیکه هام تو لوزوالمعده تون)
اصن یه وضعیه ....بقیشو بگم جیگرتون کباب میشه, یه بغضی الان گلومو گرفته که نگو....
آینه کصافط بیشعور مرا گول زد!!!!
تعجب نکنید دکترامو ازم قطع امید کردن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تگ:
یک دختــــ*ــــــر شیطون ^_^

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: